loading...

دنیای کامپیوتر

بازدید : 42
چهارشنبه 1 تير 1401 زمان : 5:20

Organic Traffic

7 روش برای استفاده از ایمیل برای افزایش ترافیک ارگانیک

بازاریابی ایمیلی می تواند بیشتر از کمک به شما در یافتن و تعامل با مشتریان جدید انجام دهد. همچنین می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد.

این نان و کره حرفه شما است، اما احتمالاً آفت وجود شما نیز هست.

تماس با اهدافی مانند آهنگ آژیر، خواه در دفتر پایین سالن باشند یا در تعطیلات ساحلی در سراسر جهان، تقریباً غیر قابل اجتناب است. و دنیای مدرن بدون آن نمی تواند کار کند.

البته، ما در مورد بازاریابی ایمیلی صحبت می کنیم.

معمولاً فروش ملایم‌تری نسبت به سایر انواع بازاریابی دارد، بازگشت سرمایه باورنکردنی را ارائه می‌کند و به‌طور متوسط به ازای هر دلار خرج شده، 36 دلار باز می‌گرداند.

اما این دقیقا چیست؟

طبق ویکی پدیا، بازاریابی ایمیلی «عمل ارسال یک پیام تجاری، معمولاً برای گروهی از افراد، با استفاده از ایمیل است.

در مفهوم گسترده آن، هر ایمیلی که به مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود، می تواند بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته شود. این شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات، درخواست کسب و کار، یا درخواست فروش یا کمک مالی است.

برای بازاریابان دیجیتال، این در درجه اول به معنای یک چیز است: هدایت گیرندگان به یک وب سایت، یا برای اطلاعات بیشتر، برای خرید یا انجام برخی اقدامات دیگر.

به عبارت دیگر ترافیک نام بازی است.

اما آیا واقعاً می توانید از بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک ارگانیک خود استفاده کنید؟ البته!

بخش کلیدی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عوامل خارج از صفحه، از جمله اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و بک لینک ها است.

ترافیک با کیفیت بالا همچنین بر نحوه رتبه بندی سایت شما توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

و یک راه برای تشویق همه اینها از طریق ایمیل مارکتینگ موثر است.

بنابراین، بیایید به سوال 10000 دلاری نگاه کنیم: آیا از بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک استفاده می کنید؟

در اینجا هفت راه وجود دارد که می توانید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید:


1. هدف با دقت

نرخ پرش - این یک کلمه کثیف در بازاریابی آنلاین است.

و در حالی که چیزی به نام نرخ پرش ایمیل وجود دارد (یعنی ایمیل هایی که توسط سرور گیرنده بازگردانده شده اند)، چیزی که واقعا برای بازاریابان دیجیتال مهم است نرخ پرش وب سایت است، یعنی درصد بازدیدکنندگانی که سایت شما را بدون اقدامی ترک می کنند.

اینجاست که بازاریابی ایمیلی واقعا می تواند بدرخشد. چه لیست خود را خریداری کرده باشید و چه به تنهایی آن را گردآوری کرده باشید، باید به برخی از اطلاعات اولیه درباره مخاطبان خود مجهز باشید که به شما امکان می دهد کمپین های بسیار هدفمند را اجرا کنید.

برای بهبود ترافیک، کمپین ایمیلی شما باید به سراغ افرادی برود که واقعاً به محتوای شما علاقه مند هستند، چه به این دلیل که در گذشته ابراز علاقه کرده اند یا محتوای شما می تواند به حل مشکل فعلی کمک کند.

این نوع از بازدیدکنندگان احتمالاً زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند، که به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که وب سایت شما منبع خوبی است. گوگل اعتبار سایت شما را تشخیص می دهد و بر این اساس رتبه شما را افزایش می دهد.


2. درک هدف کاربر

چرا اهداف ایمیل شما پیام های شما را باز می کنند؟ زیرا شما چیزی با ارزش به آنها پیشنهاد می کنید و آنها ارتباطی را در آنچه برایشان ارسال کرده اید می بینند. (یا شاید شما فقط بهترین خطوط موضوعی جهان را بنویسید.)

سه نوع اصلی از قصد کاربر وجود دارد و بازاریابی ایمیلی می تواند برای همه آنها استفاده شود:

ناوبری – که در آن کاربر سعی می کند به یک سایت خاص برسد، در این صورت، تبریک می گویم، کار انجام شده است.

اطلاعاتی - جایی که کاربر به دنبال اطلاعات است.

تراکنشی – زمانی که کاربر آماده خرید یا انجام اقدام آنلاین دیگری است.

اگر سئوی سازمان خود را نیز اجرا می کنید، احتمالاً با این مفهوم آشنا هستید.

اگر نه، با هر کسی که هست تماس بگیرید و از آنها کلمات کلیدی طولانی یا جستجوهای توصیفی که افراد را به سمت سایت شما سوق می دهد، بخواهید.

سپس، از آنها برای ایجاد پیام های ایمیلی استفاده کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند.

با ارائه محتوایی که نیازهای کاربران را برآورده می کند، بازدیدکنندگان با کیفیت پایین را حذف می کنید و سئوی خود را از طریق بهبود کیفیت بازدیدها افزایش می دهید.


3. از خبرنامه ها با محتوای انحصاری استفاده کنید

هنگامی که متوجه شدید مخاطبان هدف شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید محتوایی برای رسیدگی به آن ایجاد کنید.

و، خبرنامه های معمولی با محتوای انحصاری راهی عالی برای حفظ برند شما در بالای ذهن مصرف کننده است.

ارزش برند خود را به مخاطبان خود نشان دهید و با ارسال یک ایمیل هفتگی یا ماهانه حاوی اطلاعات مرتبط، به عنوان یک رهبر فکری در این زمینه شهرت پیدا کنید.

اگر یک وبلاگ شرکتی دارید، این یک منبع عالی است که می توانید برای محتوایی که مخاطبان شما در هیچ جای دیگری دریافت نمی کنند، استخراج کنید. و با کلیک بر روی "بیشتر بخوانید" در خبرنامه شما، آنها دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که شما می خواهید - بازدید از وب سایت شما.


4. ایمیل و رسانه های اجتماعی را ادغام کنید

بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی به تنهایی ابزارهای مفیدی هستند. اما وقتی با هم ترکیب شوند، اثربخشی هر دو به طور تصاعدی افزایش می یابد.

از حضور خود در رسانه های اجتماعی برای دعوت از دنبال کنندگان برای عضویت در لیست ایمیل خود استفاده کنید و بالعکس.

این نه تنها باعث ایجاد ارتباط می شود، بلکه به شما امکان می دهد ارتباطات شخصی تر را توسعه دهید.

برچسب‌های «اشتراک‌گذاری» را در ایمیل‌های خود قرار دهید تا گیرندگان بتوانند محتوا را به صورت متقابل تبلیغ کنند.

ارجاع‌های مبتنی بر انگیزه یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی مؤثری است که می‌توانید از آن برای تعامل با مشتریان استفاده کنید، به عنوان مثال، «ما را در فیس‌بوک با 10 درصد تخفیف دنبال کنید» یا «این پیوند را برای یک کتاب الکترونیکی منحصر به فرد برای دوستتان ارسال کنید».

به اشتراک گذاری محتوای ایمیل مانند این می تواند هم جستجوها و هم ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.


5. محتوای ایمیل خود را شخصی کنید

فکر می‌کنید کدام پیام ایمیل پاسخ بهتری دریافت می‌کند: یکی با یک بازه عمومی مانند «مشتری عزیز» یا یکی که می‌گوید «جف، ما یک معامله ویژه فقط برای شما داریم!» (با فرض اینکه نام شما جف باشد، در غیر این صورت عجیب خواهد بود).

به‌عنوان یک بازاریاب، احتمالاً قبلاً می‌دانید: ایمیل‌های شخصی‌شده نرخ باز و کلیک بهتری دارند - و این درست زمانی است که از نام گیرنده استفاده می‌کنند.

اگر واقعاً می خواهید تأثیر ایمیل های خود را به حداکثر برسانید و ترافیک را افزایش دهید، باید از تقسیم بندی استفاده کنید.

با تقسیم لیست خود به گروه های کوچکتر بر اساس معیارهای خاص، می توانید محتوای مرتبطی ارائه دهید که احتمال بیشتری برای کلیک داشته باشد.

به عنوان مثال، بیایید وانمود کنیم که در حال اجرای یک کمپین ایمیل برای فروشگاه رایانه ای هستید که هم مک و هم رایانه های شخصی را می فروشد.

با تقسیم کردن لیست خود به آنهایی که دارای مک و رایانه شخصی هستند، می توانید مطمئن شوید که محتوای شما به گیرنده مربوط است.

شما می توانید یک رویکرد تفنگ ساچمه ای انجام دهید، اما تعداد افرادی که به هر دو علاقه مند هستند احتمالاً حداقل است، بنابراین شما شروع به خطر آزاردهنده شدن و لغو اشتراک می کنید.

و حتی اگر مخاطبان ایمیل شما را باز نکنند، نام برند شما همچنان در ذهن آنها باقی خواهد ماند، بنابراین دفعه بعد که آنها جستجوی وب انجام می دهند، آشنا خواهید بود و احتمال اینکه کلیک دریافت کنید بیشتر خواهد بود.


6. تست AB را با کلمات کلیدی SEO انجام دهید

در شماره دو به اختصار به این موضوع پرداختیم، اما قابل تکرار است. کمپین های ایمیل شما باید از تست AB استفاده کنند، درست مانند صفحات فرود و سایر محتوای شما.

شما باید نسخه‌های مختلف ایمیل‌ها را با استفاده از کلمات کلیدی SEO امتحان کنید تا مشخص کنید کدامیک بهترین نتایج را دارند.

قرار دادن محبوب ترین عبارات جستجوی نام تجاری خود را در خطوط موضوع، پیش نمایش متن و متن اصلی آزمایش کنید.

نکته جالب در مورد این این است که به صورت معکوس نیز کار می کند - متوجه می شوید که با یک کلمه کلیدی خاص در ایمیل ها نتایج عالی می گیرید؟ سعی کنید آن را به شرایط سئوی خود اضافه کنید تا به ترافیک سایت شما کمک کند.


7. نظر بخواهید

هر برندی ادعا می کند که در زمینه خود بهترین است. اما مصرف کنندگان این را می دانند و آن را با یک دانه نمک مصرف می کنند.

از سوی دیگر، بررسی ها تأثیر بسیار بیشتری بر تصمیم گیری ها دارند زیرا به ادعاهای بازاریابی شما مشروعیت می بخشند.

به هر حال، 98٪ از مصرف کنندگان نظرات را می خوانند. مردم تمایل دارند به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد کنند.

و بازاریابان باهوشی مانند شما که می دانید بازاریابی ایمیلی راهی عالی برای جلب نظر آنهاست.

یکی از موثرترین زمان‌ها برای ارسال آن‌ها، پس از خرید است، زمانی که راه حل جدید شما هنوز در ذهن مشتری تازه است.

ایمیل‌های خود را شخصی‌سازی کنید و پیوندهایی را برای بررسی سایت‌ها اضافه کنید تا این کار آسان شود. ایمیل خود را کوتاه نگه دارید و احتمال اینکه پاسخ دریافت کنید بسیار بیشتر است.

اگر در حال انجام ایمیل مارکتینگ برای یک کسب و کار محلی هستید، درخواست بررسی بسیار مفید است. آنها نه تنها بر رتبه شما در نتایج جستجوی محلی تأثیر می‌گذارند، بلکه به مشتریان این امکان را می‌دهند که احساس کنند به فردی در جامعه خود کمک می‌کنند.


بازاریابی ایمیلی و سئوی دست به دست هم می دهند

کانال های دیجیتال مارکتینگ شما همگی قطعات یک کمپین بسیار بزرگتر هستند.

همه آنها به هم متصل هستند و با نگاهی کلی نگر، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید و به عملکرد بهتر هر کدام کمک کنید.

اگر کیفیت بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشید، ترافیک واجد شرایط بیشتری را به وب سایت خود هدایت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید اهداف را به صفحات خاصی هدایت کنید، جایی که به احتمال زیاد بازدیدهای طولانی‌تری دارند و با محتوای شما درگیر می‌شوند. این به نوبه خود، احتمال تبدیل آنها را افزایش می دهد.

ارسال محتوای شما از طریق ایمیل همچنین باعث به دست آوردن اشتراک های بیشتر و جذب بازدیدکنندگان بیشتری می شود. این سایت ها را تشویق می کند تا به محتوای شما بک لینک دهند و در نتیجه اعتبار شما را افزایش دهند.

و همه اینها با هم کار می کنند تا تلاش های سئوی شما را موثرتر کنند.

Organic Traffic

7 روش برای استفاده از ایمیل برای افزایش ترافیک ارگانیک

بازاریابی ایمیلی می تواند بیشتر از کمک به شما در یافتن و تعامل با مشتریان جدید انجام دهد. همچنین می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد.

این نان و کره حرفه شما است، اما احتمالاً آفت وجود شما نیز هست.

تماس با اهدافی مانند آهنگ آژیر، خواه در دفتر پایین سالن باشند یا در تعطیلات ساحلی در سراسر جهان، تقریباً غیر قابل اجتناب است. و دنیای مدرن بدون آن نمی تواند کار کند.

البته، ما در مورد بازاریابی ایمیلی صحبت می کنیم.

معمولاً فروش ملایم‌تری نسبت به سایر انواع بازاریابی دارد، بازگشت سرمایه باورنکردنی را ارائه می‌کند و به‌طور متوسط به ازای هر دلار خرج شده، 36 دلار باز می‌گرداند.

اما این دقیقا چیست؟

طبق ویکی پدیا، بازاریابی ایمیلی «عمل ارسال یک پیام تجاری، معمولاً برای گروهی از افراد، با استفاده از ایمیل است.

در مفهوم گسترده آن، هر ایمیلی که به مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود، می تواند بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته شود. این شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات، درخواست کسب و کار، یا درخواست فروش یا کمک مالی است.

برای بازاریابان دیجیتال، این در درجه اول به معنای یک چیز است: هدایت گیرندگان به یک وب سایت، یا برای اطلاعات بیشتر، برای خرید یا انجام برخی اقدامات دیگر.

به عبارت دیگر ترافیک نام بازی است.

اما آیا واقعاً می توانید از بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک ارگانیک خود استفاده کنید؟ البته!

بخش کلیدی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عوامل خارج از صفحه، از جمله اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و بک لینک ها است.

ترافیک با کیفیت بالا همچنین بر نحوه رتبه بندی سایت شما توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

و یک راه برای تشویق همه اینها از طریق ایمیل مارکتینگ موثر است.

بنابراین، بیایید به سوال 10000 دلاری نگاه کنیم: آیا از بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک استفاده می کنید؟

در اینجا هفت راه وجود دارد که می توانید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید:


1. هدف با دقت

نرخ پرش - این یک کلمه کثیف در بازاریابی آنلاین است.

و در حالی که چیزی به نام نرخ پرش ایمیل وجود دارد (یعنی ایمیل هایی که توسط سرور گیرنده بازگردانده شده اند)، چیزی که واقعا برای بازاریابان دیجیتال مهم است نرخ پرش وب سایت است، یعنی درصد بازدیدکنندگانی که سایت شما را بدون اقدامی ترک می کنند.

اینجاست که بازاریابی ایمیلی واقعا می تواند بدرخشد. چه لیست خود را خریداری کرده باشید و چه به تنهایی آن را گردآوری کرده باشید، باید به برخی از اطلاعات اولیه درباره مخاطبان خود مجهز باشید که به شما امکان می دهد کمپین های بسیار هدفمند را اجرا کنید.

برای بهبود ترافیک، کمپین ایمیلی شما باید به سراغ افرادی برود که واقعاً به محتوای شما علاقه مند هستند، چه به این دلیل که در گذشته ابراز علاقه کرده اند یا محتوای شما می تواند به حل مشکل فعلی کمک کند.

این نوع از بازدیدکنندگان احتمالاً زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند، که به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که وب سایت شما منبع خوبی است. گوگل اعتبار سایت شما را تشخیص می دهد و بر این اساس رتبه شما را افزایش می دهد.


2. درک هدف کاربر

چرا اهداف ایمیل شما پیام های شما را باز می کنند؟ زیرا شما چیزی با ارزش به آنها پیشنهاد می کنید و آنها ارتباطی را در آنچه برایشان ارسال کرده اید می بینند. (یا شاید شما فقط بهترین خطوط موضوعی جهان را بنویسید.)

سه نوع اصلی از قصد کاربر وجود دارد و بازاریابی ایمیلی می تواند برای همه آنها استفاده شود:

ناوبری – که در آن کاربر سعی می کند به یک سایت خاص برسد، در این صورت، تبریک می گویم، کار انجام شده است.

اطلاعاتی - جایی که کاربر به دنبال اطلاعات است.

تراکنشی – زمانی که کاربر آماده خرید یا انجام اقدام آنلاین دیگری است.

اگر سئوی سازمان خود را نیز اجرا می کنید، احتمالاً با این مفهوم آشنا هستید.

اگر نه، با هر کسی که هست تماس بگیرید و از آنها کلمات کلیدی طولانی یا جستجوهای توصیفی که افراد را به سمت سایت شما سوق می دهد، بخواهید.

سپس، از آنها برای ایجاد پیام های ایمیلی استفاده کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند.

با ارائه محتوایی که نیازهای کاربران را برآورده می کند، بازدیدکنندگان با کیفیت پایین را حذف می کنید و سئوی خود را از طریق بهبود کیفیت بازدیدها افزایش می دهید.


3. از خبرنامه ها با محتوای انحصاری استفاده کنید

هنگامی که متوجه شدید مخاطبان هدف شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید محتوایی برای رسیدگی به آن ایجاد کنید.

و، خبرنامه های معمولی با محتوای انحصاری راهی عالی برای حفظ برند شما در بالای ذهن مصرف کننده است.

ارزش برند خود را به مخاطبان خود نشان دهید و با ارسال یک ایمیل هفتگی یا ماهانه حاوی اطلاعات مرتبط، به عنوان یک رهبر فکری در این زمینه شهرت پیدا کنید.

اگر یک وبلاگ شرکتی دارید، این یک منبع عالی است که می توانید برای محتوایی که مخاطبان شما در هیچ جای دیگری دریافت نمی کنند، استخراج کنید. و با کلیک بر روی "بیشتر بخوانید" در خبرنامه شما، آنها دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که شما می خواهید - بازدید از وب سایت شما.


4. ایمیل و رسانه های اجتماعی را ادغام کنید

بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی به تنهایی ابزارهای مفیدی هستند. اما وقتی با هم ترکیب شوند، اثربخشی هر دو به طور تصاعدی افزایش می یابد.

از حضور خود در رسانه های اجتماعی برای دعوت از دنبال کنندگان برای عضویت در لیست ایمیل خود استفاده کنید و بالعکس.

این نه تنها باعث ایجاد ارتباط می شود، بلکه به شما امکان می دهد ارتباطات شخصی تر را توسعه دهید.

برچسب‌های «اشتراک‌گذاری» را در ایمیل‌های خود قرار دهید تا گیرندگان بتوانند محتوا را به صورت متقابل تبلیغ کنند.

ارجاع‌های مبتنی بر انگیزه یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی مؤثری است که می‌توانید از آن برای تعامل با مشتریان استفاده کنید، به عنوان مثال، «ما را در فیس‌بوک با 10 درصد تخفیف دنبال کنید» یا «این پیوند را برای یک کتاب الکترونیکی منحصر به فرد برای دوستتان ارسال کنید».

به اشتراک گذاری محتوای ایمیل مانند این می تواند هم جستجوها و هم ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.


5. محتوای ایمیل خود را شخصی کنید

فکر می‌کنید کدام پیام ایمیل پاسخ بهتری دریافت می‌کند: یکی با یک بازه عمومی مانند «مشتری عزیز» یا یکی که می‌گوید «جف، ما یک معامله ویژه فقط برای شما داریم!» (با فرض اینکه نام شما جف باشد، در غیر این صورت عجیب خواهد بود).

به‌عنوان یک بازاریاب، احتمالاً قبلاً می‌دانید: ایمیل‌های شخصی‌شده نرخ باز و کلیک بهتری دارند - و این درست زمانی است که از نام گیرنده استفاده می‌کنند.

اگر واقعاً می خواهید تأثیر ایمیل های خود را به حداکثر برسانید و ترافیک را افزایش دهید، باید از تقسیم بندی استفاده کنید.

با تقسیم لیست خود به گروه های کوچکتر بر اساس معیارهای خاص، می توانید محتوای مرتبطی ارائه دهید که احتمال بیشتری برای کلیک داشته باشد.

به عنوان مثال، بیایید وانمود کنیم که در حال اجرای یک کمپین ایمیل برای فروشگاه رایانه ای هستید که هم مک و هم رایانه های شخصی را می فروشد.

با تقسیم کردن لیست خود به آنهایی که دارای مک و رایانه شخصی هستند، می توانید مطمئن شوید که محتوای شما به گیرنده مربوط است.

شما می توانید یک رویکرد تفنگ ساچمه ای انجام دهید، اما تعداد افرادی که به هر دو علاقه مند هستند احتمالاً حداقل است، بنابراین شما شروع به خطر آزاردهنده شدن و لغو اشتراک می کنید.

و حتی اگر مخاطبان ایمیل شما را باز نکنند، نام برند شما همچنان در ذهن آنها باقی خواهد ماند، بنابراین دفعه بعد که آنها جستجوی وب انجام می دهند، آشنا خواهید بود و احتمال اینکه کلیک دریافت کنید بیشتر خواهد بود.


6. تست AB را با کلمات کلیدی SEO انجام دهید

در شماره دو به اختصار به این موضوع پرداختیم، اما قابل تکرار است. کمپین های ایمیل شما باید از تست AB استفاده کنند، درست مانند صفحات فرود و سایر محتوای شما.

شما باید نسخه‌های مختلف ایمیل‌ها را با استفاده از کلمات کلیدی SEO امتحان کنید تا مشخص کنید کدامیک بهترین نتایج را دارند.

قرار دادن محبوب ترین عبارات جستجوی نام تجاری خود را در خطوط موضوع، پیش نمایش متن و متن اصلی آزمایش کنید.

نکته جالب در مورد این این است که به صورت معکوس نیز کار می کند - متوجه می شوید که با یک کلمه کلیدی خاص در ایمیل ها نتایج عالی می گیرید؟ سعی کنید آن را به شرایط سئوی خود اضافه کنید تا به ترافیک سایت شما کمک کند.


7. نظر بخواهید

هر برندی ادعا می کند که در زمینه خود بهترین است. اما مصرف کنندگان این را می دانند و آن را با یک دانه نمک مصرف می کنند.

از سوی دیگر، بررسی ها تأثیر بسیار بیشتری بر تصمیم گیری ها دارند زیرا به ادعاهای بازاریابی شما مشروعیت می بخشند.

به هر حال، 98٪ از مصرف کنندگان نظرات را می خوانند. مردم تمایل دارند به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد کنند.

و بازاریابان باهوشی مانند شما که می دانید بازاریابی ایمیلی راهی عالی برای جلب نظر آنهاست.

یکی از موثرترین زمان‌ها برای ارسال آن‌ها، پس از خرید است، زمانی که راه حل جدید شما هنوز در ذهن مشتری تازه است.

ایمیل‌های خود را شخصی‌سازی کنید و پیوندهایی را برای بررسی سایت‌ها اضافه کنید تا این کار آسان شود. ایمیل خود را کوتاه نگه دارید و احتمال اینکه پاسخ دریافت کنید بسیار بیشتر است.

اگر در حال انجام ایمیل مارکتینگ برای یک کسب و کار محلی هستید، درخواست بررسی بسیار مفید است. آنها نه تنها بر رتبه شما در نتایج جستجوی محلی تأثیر می‌گذارند، بلکه به مشتریان این امکان را می‌دهند که احساس کنند به فردی در جامعه خود کمک می‌کنند.


بازاریابی ایمیلی و سئوی دست به دست هم می دهند

کانال های دیجیتال مارکتینگ شما همگی قطعات یک کمپین بسیار بزرگتر هستند.

همه آنها به هم متصل هستند و با نگاهی کلی نگر، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید و به عملکرد بهتر هر کدام کمک کنید.

اگر کیفیت بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشید، ترافیک واجد شرایط بیشتری را به وب سایت خود هدایت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید اهداف را به صفحات خاصی هدایت کنید، جایی که به احتمال زیاد بازدیدهای طولانی‌تری دارند و با محتوای شما درگیر می‌شوند. این به نوبه خود، احتمال تبدیل آنها را افزایش می دهد.

ارسال محتوای شما از طریق ایمیل همچنین باعث به دست آوردن اشتراک های بیشتر و جذب بازدیدکنندگان بیشتری می شود. این سایت ها را تشویق می کند تا به محتوای شما بک لینک دهند و در نتیجه اعتبار شما را افزایش دهند.

و همه اینها با هم کار می کنند تا تلاش های سئوی شما را موثرتر کنند.

برچسب ها ترافیک ارگانیک ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 3473
  • کدهای اختصاصی